دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
حمایت از آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری در استان بوشهر
بوشهر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حمایت از آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری در استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر اظهار داشت: تأثیرگذاری حوزه فرهنگی و هنر در جامعه و انجام این فعالیت حضور میدانی لازم دارد و باید به صورت ویژه و از نزدیک دنبال شود.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی حوزه فرهنگ و هنر است که شامل مؤسسات فرهنگی و هنری، مؤسسات دیجیتال، کتاب و کتاب خوانی، مطبوعات، سینما، کانون آگهی و تبلیغات، چاپ و نشر، آموزش‌های مهارتی فرهنگ و هنر و صندوق بیمه هنرمندان می‌شود.

افروغ اظهار کرد: توجه به آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری از رسالت‌های این اداره کل است و در دستور کار معاونت‌های مجموعه قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلفیق ایثار و شهادت با حوزه فرهنگ و هنر جهت معرفی و آشنایی این بخش و انتقال به نسل‌های آینده از نیازهای ضروری جامعه است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بر تعامل و همکاری در حوزه فرهنگ و هنر و ایثار و شهادت میان دو دستگاه تاکید ویژه داشتند.

کد خبر 62012
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار