شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
ابتکارات پدافند هوایی در دفاع از خارگ/ صادرات نفت متوقف نشد

بخشدار ویژه خارگ گفت: پدافند هوایی در طول دوران دفاع مقدس اجازه نداد که حتی برای یک روز و یک لحظه هم صدور نفت که از طریق خارگ انجام می‌شد، قطع شود.

به گزارش خارگ آنلاین، محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در نشست با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس اقدامات ارزنده و بی‌بدیلی را در مقابله با رژیم متجاوز بعثی و در دفاع از جزیره راهبردی خارگ انجام داد.

وی افزود: پدافند هوایی در طول دوران دفاع مقدس اجازه نداد که حتی برای یک روز و یک لحظه هم صدور نفت که از طریق خارگ انجام می‌شد، قطع شود، این نیروی سرافراز شهدای زیادی در این جزیره تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: این جزیره به صورت مکرر در معرض گزند و آسیب عراقی‌ها قرار داشت اما پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران مانعی در برابر آسیب دیدگی کامل این جزیره در برابر عراقی‌ها و متحدان پشت پرده‌اش بود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: هم اکنون این پدافند هوایی ارتش در حوزه خدمات اجتماعی به محیط پیرامونی خود در خارگ نیز سرآمد است و در حوزه درمان و خدمات پزشکی اقدامات بسیار ارزنده‌ای را به سرانجام رسانده که شایسته تقدیر است.

کد خبر 62081

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار