یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مسئولان برای مقابله با دشمن در حوزه فرهنگی برنامه داشته باشند

امام جمعه خارگ گفت: مسئولان برای مقابله با اهداف و دسیسه‌های دشمن در حوزه فرهنگی برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: خانواده مهم‌ترین و نخستین واحد اجتماعی است که انسان در آن رشد می‌کند و خود را مدیون رهبری آن یعنی پدر و مادر می‌داند. رفتار هر انسانی آینه خانواده است که در آن با آداب و سنت‌ها و اخلاق و اعتقادات رشد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان والدین باید باشیم افزود: گاهی انسان می‌شنود که فرزندان برای حال خوش خودشان والدین را به خانه سالمندان می‌فرستند که این نه با سیره دینی و نه با سنت‌های فرهنگی سازگار نیست.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: پیامبر که حیات بخش بشریت هست دینی به گردن امت اسلامی دارد و راه ادای دِین به پیامبر جهاد کامل در راه خدا است.

حجت الاسلام کارگر خاطر نشان کرد: مسئولان خودتان هم خانواده دارید فکر نکنید اگر کار سلبی در حوزه عفاف حجاب نکردید خانواده شما مصون خواهد ماند. آتشی که دشمن فراهم کرده است دامان همه را خواهد گرفت، مسئولان نسبت به سرمایه‌های انسانی و پدافند غیر عامل در حوزه عفاف و حجاب به مسئولیت خود عمل کنند.

امام جمعه خارگ با بیان اینکه نیروی انتظامی پرچم‌داران عدالت و سربازان خط مقدم انقلاب در مبارزه با مفاسد مختلف هستند افزود: کار نیروی خدوم انتظامی بسیار سخت است.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق، مرزبانی، فضای مجازی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت و اطلاعات، و … تلاش دارند.

کد خبر 62104

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار