شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
اینجا «غزه» قتلگاه زنان و کودکان است

بمب ها ی رژیم صهیونیستی تاکنون با قدرتی مشابه یک چهارم بمب اتم غزه را تخریب کردند، شمار زنان و‌کودکان شهید به ۱۳۰۰ تن رسیده است .هر یک ساعت ۱۴ فلسطینی شهید می شوند.شبکه آب تخریب شده و آب آشامیدنی وجود ندارد.برق قطع شده و بیش از ۳۵۰۰ تن زخمی در بیمارستان ها با برق ژنراتورها زنده مانده اند و وزارت بهداشت فلسطین از پایان سوخت مولدهای برق و قطع برق بیمارستان ها خبرداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر : بمب ها ی رژیم صهیونیستی تاکنون با قدرتی مشابه یک چهارم بمب اتم غزه را تخریب کردند، شمار زنان و‌کودکان شهید به ۱۳۰۰ تن رسیده است .هر یک ساعت ۱۴ فلسطینی شهید می شوند.شبکه آب تخریب شده و آب آشامیدنی وجود ندارد.برق قطع شده و بیش از ۳۵۰۰ تن زخمی در بیمارستان ها با برق ژنراتورها زنده مانده اند و وزارت بهداشت فلسطین از پایان سوخت مولدهای برق و قطع برق بیمارستان ها خبرداده است.امروز هم یک مدرسه دیگر در نوار غزه بمباران شد و‌کودکان در خون غلتیده روی دست ها گردانده می شدند. در غزه جنگ نیست، کشتار دسته جمعی غیر نظامیان بی گناه است.  دست های آمریکا با فرستادن سلاح و تجهیزات نظامی برای رژیم اسرائیل ، به خون زنان و‌کودکان مظلوم و آواره ی فلسطینی آغشته است. اینجا خبرنگاران و کادر درمان را هم می کشند. غزه در خون غرق شده و بسیاری از کشورهای مسلمان فریاد های«مرگ بر اسرائیل» سر دادند. هیچ گذرگاهی برای رساندن مواد غذای و دارو نیست.

«وتو» حقی برای زورگویان

امروز کشورهای ، آمریکا، فرانسه و انگلیس ، طرح پیشنهادی صلح جویانه ی روسیه برای جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی و فلسطینیان را «وتو »کردند و بار دیگر از ابزار های قدرت پوشالی خود برای به رسمیت شناختن ظلم و استکبار استفاده نمودند. کشورهایی که جز ظلم و چپاول و فریب در تاریخ ننگین خود ، افتخاری ندارند. آن ها خبرهای قتل عام فلسطینیان توسط صهیونیست ها را تحریم می کنند و از ریختن خون مظلوم ابایی ندارند.غزه در خون خود غرق شده ؛ اما مقاومت و مظلومیت درهم تنیده شده و این آغاز راه است.

کد خبر 62121

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار