چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
زیرساخت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس خارگ تقویت شود

امام جمعه خارگ گفت: زیرساخت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس مناسب نیست و باید مشکلات نمازخانه‌های مدارس رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: اسلام پیوند متعهدانه و مسئولانه همسران در خانواده را به مثابه رسالت پیامبران در بین امت‌های خود می‌داند.

وی اضافه کرد: خانواده بستر مناسب رشد و سقوط انسان را ایجاد می‌کند. پدر و مادر مهم‌ترین و مؤثرترین رفتار تربیتی را برای فرزندان شکل می‌دهند.

کارگر افزود: قرآن کریم در دو مورد از تعبیر میثاق غلیظ یعنی پیمان محکم بهره گرفته است؛ یکی درباره مسؤلیت بزرگ رسالت و ابلاغ پیام الهی توسط انبیا به بشر و دیگری مسؤلیت تشکیل خانواده توسط زن و شوهر. باید مراقب بود که فرزندانمان از دایره عفاف و حیا خارج نشوند.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که فرزندان را کنار پارک‌ها و ساحل‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌ها چه دختر و چه پسر رها می‌کند فردا جز خودشان کسی را سرزنش نکنند. اینکه غرب گرفتار فروپاشی خانواده شد به این دلیل بود که نسبت به موضوع خانواده اندیشه نداشت.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با چهار راهبرد بازدارندگی، هشدار، انتقال قلمرو جنگ به زمین دشمن، دفاع همه‌جانبه از صهیونیست‌ها پایه‌گذاری شد که تا روز ۱۵ مهر، برقرار بود.

مشکلات اشتغال در خارگ حل شود

وی گفت: رژیم حرمله صفت صهیونیستی با وجود پیوند درهم‌تنیده با شیطان بزرگ و طاغوت اکبر، آمریکای مستکبر، در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد این چهار عنصر راز و رمز بقای رژیم صهیونیستی، از بین رفت.

کارگر تاکید کرد: به دولت‌های مدافع اسرائیل می‌گوئیم شاهرگ‌های حیاتی رژیم صهیونیست نابود است با تنفس مصنوعی زنده نخواهد ماند. همچنین از حضور مردم ولایت مدار جزیره مقاومت خارگ در تجمع ضد صهیونیستی تشکر می‌کنم.

وی گفت: گروه جهادی شهید عباس رنجبر فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی جزیره انجام داده است که ویژه تشکر می‌کنم. از همه عزیزان می‌خواهم که کمک کنند تا خدمت به محرومان به شایستگی انجام شود.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس مناسب نیست و باید با جدیت مسائل نمازخانه‌های مدارس حل شود.

وی افزود: برخی افراد مساله اشتغال را حواله به دفتر امام جمعه می‌دهند که نامه امام جمعه بیاورید. اولاً امضای ما طلایی نیست و دوماً اگر شغلی وجود دارد جوانان را مشغول کنید نه اینکه در پیچ و خم کاغذ بازی جوانان را مشغول کنید.

کد خبر 62139

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار