چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
نهادهای غیردولتی در خارگ حمایت می‌شوند

شهردار خارگ گفت: پیوند سمن‌ها و سازمان‌های دولتی علاوه بر پویایی شهروندان در بررسی موشکافانه مسائل و مشکلات از ابعاد مختلف نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شعیب بحرینی عصر یکشنبه در نشست با تیم اجتماع محور جزیره خارگ اظهار داشت: بدون شک شکل گیری سازمان‌های مردم نهاد و افزایش فعالیت‌های اجتماعی از طریق مشارکت‌های مردمی در سمن‌ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: پیوند سمن‌ها و سازمان‌های دولتی علاوه بر پویایی شهروندان در بررسی موشکافانه مسائل و مشکلات از ابعاد مختلف نقش بسزایی دارد.

شهردار خارگ تصریح کرد: با توجه به لزوم پرداختن به مقوله آسیب شناسی با نگاه تخصصی و کارشناسانه، طرح‌های اجتماع محور، علاوه بر پیشگیری از رشد آسیب در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، می‌تواند نشاط و پویایی شهر و شهروندان را دوچندان نماید.

بحرینی گفت: یقیناً شهر شاد و پویا، موجبات شکل گیری امید و خلاقیت زندگی شهروندی را فراهم می‌کند و با ایجاد خودباوری جمعی پتانسیل‌های شکل گیری اقدامات خودجوش و هدفمند اجتماعی علمی و فرهنگی، همچنین زیست محیطی و نیکوکارانه را بالفعل می‌سازد.

در ادامه این نشست، رحیمی تسهیل گر تیم اجتماع محور نیز طی توضیحاتی اظهار کرد: این تیم، ذیل فعالیت‌های مؤسسه پیشگیری " روشنای صبح سپید امید"، با هدف افزایش سطح مشارکت محله محور شهروندان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای مطابق با استانداردها و شاکله ابلاغی تیم‌های اجتماع محور، تشکیل شده است.

وی افزود: از پیامدهای فعالیت این تیم، امید اجتماعی و پیشگیری از رشد آسیب‌های روانی و اجتماعی در سطوح خرد و کلان می‌باشد.

کد خبر 62141

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار