چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ از برگزاری موفق مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در خارگ خبر داد.

عباس غریبی در حاشیه برگزاری مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مانور، تمرین تاکتیک‌های عملیاتی مقابله با آتش سوزی مخازن و تأسیسات فرایندی در شرکت پتروشیمی به منظور افزایش آمادگی در مقابل هرگونه حادثه احتمالی صورت پذیرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری مانور، سنجش میزان آمادگی منابع و امکانات اعم از تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی در مواجه با شرایط اضطراری و همچنین شفافیت و افزایش آگاهی ذی‌نفعان از نقش‌ها و مسئولیت‌ها بود.

مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ تصریح کرد: این مانور مطابق با سناریو طراحی شده از قبل با رعایت تمام نکات مورد نظر و با تأیید ارزیابان حاضر در صحنه با موفقیت به انجام رسید.

غریبی گفت: آمادگی و شناخت پتانسیل‌ها و گردآوری اطلاعات و دانستن عدم قطعیت‌ها کمک می‌کند که دامنه آسیب پذیری کاهش پیدا کند.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ خاطر نشان کرد: از آنجایی که در جزیره خارگ تأسیسات و زیر ساخت‌هایی حیاتی شامل مخازن، خطوط لوله، اسکله‌های صادراتی و تأسیسات فرایندی وجود دارد، موضوع پدافند غیر عامل بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در اولویت کاری این مدیریت قرار دارد.

مانور مقابله با شرایط اضطراری در خارگ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مانور، جلسه‌ای با حضور عوامل دست‌اندرکار و گروه ارزیاب تشکیل شد و نقاط قوت و قابل بهبود این مانور موردبررسی قرار گرفت.

کد خبر 62149

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار