چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان خارگ انجام شده است

بخشدار ویژه خارگ از ارتقای زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان این جزیره خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان خارگ انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر دوشنبه در نشست با هیأت مدیره بهداشت و درمان صنعت نفت کشور اظهار داشت: مسیر حرکت بهداشت و درمان صنعت نفت در جزیره راهبردی خارگ با سرعت بسیار خوب و رو به پیشرفت است و به خوبی توانسته است بر اساس نقشه راه و مصوبات سازمانی مؤثر در حوزه پیرامونی پیش برود.

وی افزود: بخش بهداشت و درمان حوزه‌ای فراگیر و گسترده بوده و به تبع حساسیت و اهمیت آن، چالش‌های پیش رویش نیز پیچیده و عدیده است. امیدوارم با این سیر صعودی جز مناطق برخوردار از نظر شاخص‌های بهداشتی و درمانی باشیم، همدلی، هم افزایی و همگرایی همگی مسئولان را برای پیشبرد این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: علیرغم مشکلات اعتباری، اقدامات زیرساختی حوزه درمانی و عمرانی بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ در یک سال گذشته و روند در این حوزه صعودی است.

وی ادامه داد: تکمیل، تجهیز و افتتاح سی تی اسکن خارگ، توسعه و تجهیز داروخانه، ارتقا زیر ساخت‌های بستری و درمانی نشان از اهتمام جدی مسئولین بهداشت و درمان نفت برای حل مشکلات اهالی صبور این جزیره مقاوم است.

کد خبر 62159

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار