دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ برگزار شد

در جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ دبیری چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی و روز خارگ به شهردار خارگ‌ سپرده شد.

هفتمین جلسه شورای فرهنگی فرهنگ عمومی خارگ با حضور تمامی اعضای آن شورا در دفتر امام جمعه جزیره خارگ برگزار شد.حجت الاسلام کارگر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار خدمت همه بانوان جزیره خارگ افزودند: با توجه به پیشرو بودن هفته فرهنگی و روز خارگ از ۱۴ الی ۱۹ دی ماه سال جاری و تقارن با دهه بصیرت و رویدادهای  ملی و مذهبی مانند شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز قیام مردم قم در نهضت حضرت امام خمینی ره  دبیر چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی و روز خارگ را به شهردار جهت برنامه ریزی سپرده می شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ تصریح کردند: هفته فرهنگی و روز خارگ می بایست با اتکا از فرهنگ ملی و محلی و توجه ویژه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پر رنگ کردن المان های فرهنگی در حوزه سنت ها، آداب و رسوم محلی برگزار گردد.

 

حجت‌الاسلام کارگر افزودند : روز خارگ معرفی کننده فرهنگ، سنت و صنعت جزیره باشد و تمایزات فرهنگی جزیره خارگ با جزایر دیگر خلیج فارس را نمایش دهد.

 

ایشان افزودند: اگر با این نگاه بتوانیم هفته فرهنگی و روز خارگ را اجرا کنیم می‌توانیم نگاه های کلان ملی را نسبت به این جزیره تغییر دهیم و بسیاری از مشکلات زیر ساختی در جزیره را حل و فصل نماییم.

کد خبر 62182

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار