دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
حضور پرقدرت ارتش امنیت را در آب‌های بین‌المللی فراهم کرده است

امام جمعه خارگ گفت: حضور پرقدرت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و صیانت از حمل و نقل دریایی ایمن و امن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر ظهر چهار شنبه در دیدار با نیروهای پایگاه دریایی ارتش جزیره خارگ با تبریک روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: قطع ید نیروی متجاوز بعثی در دفاع مقدس و ایجاد چتر امنیت دریایی از افتخارات انقلابی نیروی دریایی ارتش می‌باشد.‌

وی با تاکید بر حضور امنیتی در سطح و عمق دریا بیان کردند: نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش بی‌بدیل و مؤثر در سطح ملی و بین‌المللی است که در رزمایش‌های مشترک توان دفاعی و سرعت عمل را به نمایش جهانیان گذاشته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: امروز با تجربه حضور ۳۶۰ درجه در دور دنیا و چشم‌انداز حضور در قطب جنوب به ارتقا اقتدار جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی خواهد داشت.

در ادامه این نشست محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: حضور مستمر ناوگروه‌های نیروی دریایی در پهنه آبی ایران امنیت ساز است.

وی افزود: حضور پرقدرت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و صیانت از حمل و نقل دریایی ایمن و امن خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو هفتم آذر، روز نیروی دریایی را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنیم.

کد خبر 62188

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار