دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
صدور سند رسمی جزایر خارگ و خارگو به نام دولت صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: صدور سند رسمی برای جزایر استان بوشهر در حال انجام و پیگیری است.

محمدرضا بزرگمهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای یک میلیون و ۷۲۰ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی است که تاکنون سند ثبتی برای ۹۹ درصد یعنی حدود یک میلیون و ۶۷۰ هکتار صادر شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای صدور سند ثبتی اراضی ساحلی حریم ۶۰ متری ساحلی دریا که طی یک سال گذشته آزاد شده بودند، افزود: برای مستندسازی و تهیه نقشه ۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی اعتبارات مورد نیاز جذب شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: ۱۰۸ هزار هکتار از ۱۹۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر، دارای سند رسمی شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۹ دفتر ازدواج و ۹۷ دفترخانه طلاق در استان بوشهر تاکید کرد: صدور سند رسمی برای جزایر استان بوشهر نیز در حال انجام است که اکنون اسناد رسمی جزایر خارگ و خارگو به نام دولت انجام صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صدور سند برای چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای منطقه آزاد تجاری و صنعتی بوشهر اقدامات لازم برای ثبت، صدور سند و جانمایی انجام شده است.

بزرگمهر از انجام عملیات جانمایی ۲۶ هزار هکتار اراضی منطقه آزاد تجاری و صنعتی بوشهر خبر داد و گفت: برای ثبت نهایی و صدور سند اقدامات لازم انجام شده است.

وی تعویض سند دفترچه‌ای را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در هفت ماه امسال ۳۸ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل شده و اکنون ۱۲۰ هزار سند دفترچه‌ای در اختیار مردم است که باید هر چه زودتر تعویض شود.

 

کد خبر 62189

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار