دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
مربی سطح بالا برای تیم ملی شطرنج جذب می‌شود

رئیس فدارسیون شطرنج گفت: «ولادیمیر کرامنیک» از گزینه‌های اصلی برای سرمربی‌گری در تیم ملی است که مذاکرات با وی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام عظیمی ظهر چهار شنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: با برنامه‌ریزی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، اردوی تدارکاتی تیم ملی رده‌های سنی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا، به میزبانی جزیره خارگ در حال اجراست که ملی‌پوشان از شرایط اردو بسیار راضی هستند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها حدود یک ماه دیگر در العین برگزار می‌شود افزود: قهرمانان مسابقات کشوری رده‌های سنی که ۱۲ نفر هستند به همراه ۳ بازیکن منتخب کمیته فنی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون شطرنج تصریح کرد: «ولادیمیر کرامنیک» از گزینه‌های اصلی برای سرمربی‌گری در تیم ملی است که مذاکرات با وی ادامه دارد. او مربی سطح بالایی است که در شطرنج دنیا مربی در حد و اندازه‌اش به اندازه انگشتان دست است.

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی در کشور امارات و به جهت آماده سازی هرچه بیشتر تیم ملی رده‌های سنی کشورمان، با حسن نظر فدراسیون شطرنج و با هدف شبیه سازی شرایط مسابقات و آمادگی هرچه بیشتر ملی‌پوشان، اردوی تدارکاتی در جزیره خارگ برپا شد.

وی افزود: از ۷ آذرماه تا ۱۱ آذر و به میزبانی باشگاه شطرنج مروارید در خارگ کمپ خواهند زد و تمامی شرایط مسابقات آسیایی در خارگ شبیه سازی خواهد شد.

کد خبر 62190

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار