پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
پیام تبریک رییس شورای شهر جزیره خارگ بە مناسبت روز جهانی معلولان

علیپور رییس شورای شهر خارگ : استفاده از ظرفیت معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خارگ آنلاین : دکتر علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ضمن تبریک روزجهانی معلولان گفت: گاهی خداوند  به جان ها و روح ها تعالی می بخشد و این صفات آسمانی را بر روی زمین نصیب عزیزانی می کند که در اصطلاح «معلول» و بواقع تجلی گر اراده الهی و حکمت پروردگار هستند.


علی پور ادامه داد: با نگاهی به جامعه معلولان ایران در می یابیم که درصد موفقیت این قشر از جامعه در رشته های ورزشی، هنری، علمی و ... بسیار بالا بوده است و این مهم با ایجاد بستر مناسب برای رشد استعداد های این گروه مهم از جامعه به دست می آید.


رئیس شورای شهر خارگ بیان کرد: نمی توان گفت برای کمک به عزیزان معلول صرفا به کمک های مالی بسنده کرد بلکه نکته مهم این است که در جهت توانمند سازی آنان گام بر داریم .
علی پور تصریح کرد: در وهله ی اول باید بتوانیم با اصلاح بهتر معابر شهری به راحتی و بصورت مستقل حضور معلولان را در شهر پررنگ تر کنیم؛ علاوه بر این برپایی کلاس های هنری، ورزشی، استعدادیابی و مهارت آموزی و استفاده از توانایی های این عزیزان گام موثریست برای ارتقا ی وضعیت معلولان در خارگ که باعث ایجاد امید و پویایی در این قشر خواهد شد.
 علی پور اضافه کرد : شورای ششم شهر نیز ، پیگیر حل معضلات معلولان شریف خارگ خواهد بود، تا با تسهیل شرایط رشد استعداد ها و مهارت های این دسته از جامعه به افزایش رضایتمندی جامعه بینجامد.علی پور در پایان روز جهانی معلول را به جامعه ی معلولان خارگ تبریک گفت.

کد خبر 62200

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار