پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
مسوولان به سیاست‌های توسعه دریامحور توجه کنند

امام جمعه خارگ گفت: عمل کردن مسوولان به سیاست‌های کلی توسعه دریا محور که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند، بخش عظیمی از مسائل اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشد.

به گزارش خارگ آنلاین، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت مظلومانه صدیقه طاهره زهرای مرضیه، اظهار داشت: از همه عزیزانی که با برپایی موکب و هیأت و فضاسازی شهری تلاش کردند تا فرهنگ فاطمی زنده بماند تشکر ویژه می‌کنم.

وی افزود: شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا را جامعه امنیت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و برای شفای مجروحان حادثه از درگاه خداوند عافیت و شفای عاجل مسئلت داریم،

امام جمعه خارگ افزود: پشت پرده این حرکت‌ها جهان استکبار است که با ایجاد سازمان‌های بین‌المللی برای حاکمیت بر جهان تولید تروریست می‌کند و خود بر اساس قانون جنگل حق و تو دارد و هر جایی لازم باشد ظلم می‌کند و از ظالم پشتیبانی می‌کند.

وی تصریح کرد: نمونه اخیر در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه بود که ناکارآمدی و بی‌مصرفی نهادهای بین‌الملی را نشان داد و حق و تو تشدید نفرت جهانی را بر علیه آمریکا را دنبال خواهد داشت و آمریکایی‌ها با داشتن حق و تو نمی‌تواند جلوی حرکت مقاومت را بگیرد.

کارگر خاطرنشان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام‌معظم‌رهبری باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: در یک برداشت کلی از اندیشه رهبر انقلاب درباره دریا پنج محور اصلی اقتصادی، علم و فناوری، امنیتی، محیط‌زیستی و فرهنگی قابل رصد و تحلیل است، که در مجموع یک رویکرد حکمرانی دریایی را دنبال می‌کند.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: توجه با این مهم و استفاده از این ظرفیت می‌تواند بخش عظیمی از مسائل اقتصادی کشور را بهبود ببخشد به شرط آنکه ارز مملکت به دست انسان‌های سالم و توانمند سپرده شود.

کد خبر 62208

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار