پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
پيام تبريك رییس شورای اسلامی شهر  به هنرمندان افتخارآفرين تئاتر خارگ

در پی راه یافتن نمایش «کهته» به کارگردانی حسین اسدی و نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارگ به حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی تیاتر فجر رییس شورای اسلامی شهر خارگ با صدور پیامی این افتخارآفرینی را  تبریک گفتند.

به گزارش خارگ آنلاین : در پی راه یافتن نمایش «کهته» به کارگردانی حسین اسدی و نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارگ به حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی تیاتر فجر رییس شورای اسلامی شهر خارگ با صدور پیامی این افتخارآفرینی را  تبریک گفتند.

 

متن پیام تبریک ایشان به شرح زیر است


بدون تردید استان فرهنگ مدار و هنرخیز استان بوشهر ، شاهد زایش و رویش استعدادهای درخشان  جزیره خارگ در رشته های مختلف هنری بوده است که همواره در عرصه های مختلف هنر بویژه تئاترخوش درخشیدند.


علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت : حمایت از هنر ، سرمایه گذاری برای آینده است ، چراکه باعث رشد و تکاپوی جامعه و هدایت انرژی ها و استعداد بالقوه ی اقشار مختلف خواهد شد.
وی با تاکید بر این که شورای اسلامی شهر همیشه حامی هنرمندان خواهد بود،  تصریح کرد: افتخار آفريني شما هنرمندان وظيفه مسئولين را در جهت حمايت از هنر و هنرمندان ضروري تَر ميكند.


در پایان ضمن آرزوی توفیق الهی برای تمامی تلاشگران حوزه هنر، این افتخارآفرینی های ارزشمند را به جامعه هنر و همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی بیشترتان را خواستارم.

لطف اله علی پور

کد خبر 62219

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار