پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
پیام رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس، روز انسانیت و دفاع از مظلوم است. امسال اما مردم جهان «روز قدس» را روزی بدون مرز می شناسند و خارج از هر دین و مذهب و مسلکی؛ برای دفاع از زنان و‌کودکان غزه به میدان خواهند آمد.

به گزارش خارگ آنلاین : لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت: چندین دهه است که رژیم صهیونیستی با اشغال فلسطین، دست به جنایات مستمر زده است؛ اما اسرائیلی ها با لابی گری دولت آمریکا و کشورهای هم پیمانش سال ها این جنایات را از چشم مردم جهان پنهان می کردند.


رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: اینبار اما با شروع جنگ در غزه و بی رحمی های صهیونیست ها در قتل عام زنان و‌کودکان فلسطینی در مقابل نگاه بهت زده ی مردم جهان، ماهیت واقعی اسرائیلی ها برای جهانیان آشکار شد.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نشان داد که نه به دنبال صلح و آشتی بلکه به دنبال «نسل کشی» در فلسطین اشغالی است؛ چراکه قتل عام زنان و کودکان بی پناه و تخریب مناطق مسکونی و امدادی، جز به هدف از بین بردن مردم بی گناه صورت نخواهد گرفت.

 

رئیس شورای شهر خارگ گفت: اینجانب، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرفیض الهی،تسریع سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و دادخواهی مردم مظلوم فلسطین را از خداوند منان مسئلت داشته و از تمامی مردم شریف جزیره خارگ برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل می‌آورم تا بار دیگر با حضور گسترده،  فریادمان را به گوش جهانیان برسانیم .

کد خبر 62332

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار