شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

 

در متن پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ آمده است

 

بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت شریف ایران در مسیر مبارزه با ظلم و استبداد است.
امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌بدیل و یگانه در تاریخ بشریت بودند که با رهبری و هدایت داهیانه خویش، انقلابی عظیم را به ثمر رساندند و ملت ایران را از یوغ ستم و استبداد رهایی بخشیدند.
قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به شمار می‌رود که در این روز، مردم ایران با فداکاری و جانفشانی، خشم و انزجار خود از رژیم ستمگر پهلوی را به نمایش گذاشتند و عزم راسخ خود را برای رهایی از چنگال ظلم و استبداد اعلام کردند.
اینجانب، رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، را به تمامی ملت شریف ایران، به ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور جزیره خارگ، تسلیت عرض می‌نمایم.
امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ادامه راه امام راحل، شاهد عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 62392

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار