شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
پیام تسلیت مسئول نیروگاه برق خارگ به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

سعید ناصری مسئول نیروگاه برق جزیره خارگ با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خارگ آنلاین  و به گزارش روابط عمومی نیروگاه برق جزیره خارگ پیام تسلیت سعید ناصری به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به شرح زیر است .
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ایام سالگرد رحلت جانگدازِ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، یار و یاور مظلومان و ندای فروخورده ستمدیدگان عالم، حضرت امام خمینی (ره) فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی آن امام عظیم‌الشأن است.
امام عزیزی که با نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که آغاز آن را باید از ۱۵ خرداد ۴۲ قلمداد نمود، آمد و سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین و نقطه عطف مبارز با استبداد و استکبار و طاغوت و به ثمرنشستن خواست یک ملت بزرگ شد و با خود عزت، استقلال، شکوه و جلال را برای ایرانیان به ارمغان آورد.
 
اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدجمهور حضرت آیت الله رئیسی و شهیدان گرانقدر خدمت، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ۱۴ خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای قیام ۱۵ خرداد را به اهالی شریف و ولایتمدار جزیره خارگ ، امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، تحت لوای فرامین و رهبری داهیانه خلف برحق و صالحش، امام خامنه ای (مدظله العالی) ، در راستای اعتلاء و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.»
 
سعید ناصری
مسئول نیروگاه برق خارگ
کد خبر 62394

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار