جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
82 عنوان کتاب آثار شهدای استان بوشهر چاپ شد

رئیس کمیته جمع آوری آثار شهدا کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر گفت: تاکنون طراحی و ساخت یک آلبوم 10 برگی از شهدا جهت تقدیم به خانواده شهیدان استان، راه اندازی سایت خبری حماسه سازان در فضای مجازی و چاپ 82 عنوان کتاب آثار شهدای استان بوشهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین:سردار رمضان زیراهی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر اظهار داشت: با جمع آوری آثار به شکل مکتوب و دیجیتال، آماده برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر هستیم.

رئیس کمیته جمع آوری آثار شهدا کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر افزود: تاکنون طراحی و ساخت یک آلبوم 10 برگی از شهدا جهت تقدیم به خانواده شهیدان استان، راه اندازی سایت خبری حماسه سازان در فضای مجازی و چاپ 82 عنوان کتاب آثار شهدای استان بوشهر انجام شده است.

وی تصریح کرد: تهیه 600 عنوان شهدانامه، جمع آوری اسناد و پرونده مکتوب برای هر شهید تا 50 صفحه و جمع آوری مقالات علمی و پژوهشی از دیگر قعالیت این کمیته تا کنون بوده است.

زیراهی ادامه داد: تهیه فیلم‌های مستند، جمع آوری 6 هزار گیگ و سه هزار دی وی دی از مجموعه شهدا، تکمیل کتابخانه کنگره و انتقال اسناد و کتب مربوط به کنگره سرداران و دو هزار شهید در اوائل دهه هشتاد در استان بوشهر به دبیرخانه کنونی نیز انجام شده است.

کد خبر 65

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار