یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تشریح جزئیات برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در جزیره خارگ

  خارگ- خارگ آنلاین - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در این جزیره باتوجه به شرایط ایجادشده قرمز کرونایی بصورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین منصور نژاد در گفتگو با خارگ آنلاین اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۵۸ از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و امام (ه) در پیام خود به این مناسبت فرمودند: «روز قدس روز جهانی است و این روز، روز مبارزه مستضعفین با مستکبرین است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جزیره خارگ افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اهمیت این روز جهانی تاکید دارند و فرموده‌اند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است».

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی برگزاری این برنامه‌ها، برای برنامه ریزی این روز جهانی در راستای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های قدس شریف برنامه ریزی هایی را انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ بیان نمودند: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرهایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا سفید اعلام شده است پس از نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهایی با وضعیت زرد و قرمز مثل جزیره خارگ با شرایط خاص به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این راهپیمایی با وجود شرایط خاص نشان دهنده تعطیلی ناپذیری حمایت از آرمان‌های قدس شریف و نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است که در آن اعلام انزجار ملت بزرگ و انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از رژیم جعلی صهیونیستی و محکومیت حمایت‌های سلطه گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر قدس بخصوص در زمینه طرح معامله ننگین قرن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ اضافه کرد: جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس روز یکشنبه در سالن اجتماعات بخشداری ویژه خارگ با حضور امام جمعه و بخشدار ویژه خارگ و مسئولان کارگروه‌ها برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این راهپیمایی اتخاذ شد.

وی گفت: سازمان اجرایی این راهپیمایی متشکل از پلیس راهور، سپاه و بسیج، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، مدیریت بحران جزیره ، نهادهای انتظامی و اطلاعاتی و پوشش خبری و اطلاع رسانی است که در ۷ کارگروه در نظر گرفته شده‌اند.

منصور نژاد خاطرنشان کرد: راهپیمایی خودرویی روز جهانی قدس درجزیره خارگ با توجه به شیوع کرونا به گونه‌ای برنامه ریزی شده است تا خانواده‌ها با خودروهای شخصی خود در راهپیمایی شرکت کرده و حضور باشکوه و مواضع انقلابی خود را در این راهپیمایی اعلام کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته راهپیمایی روز جهانی قدس در جزیره خارگ به صورت خودرویی رأس ساعت 10 و ۳۰ دقیقه صبح جمعه و از یادمان شهدای گمنام تا گلزار شهدای جزیره خارگ(میرمحمد) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6596

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار