سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
روز جهانی قدس، نماد ظلم‌ستیزی است

خارگ : حجت السلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین  از جزیره خارگ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

 

 متن پیام به شرح زیر است:
"امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است. سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند. امسال با توجه به وجود بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس جهت پیشگیری از شیوع این بیماری برگزار نمیشود اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریادهای کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود. اینجانب روز مقاومت و ایستادگی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم. و ما بار دیگر به دشمنان خواهیم گفت پیرو خط رهبریم و در رگ‌های انقلاب ما شعر ایستادگی جاری است و با گام‌های استوار، این‌بار دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و برگ‌ زرّینی دیگری را در یاد و خاطره‌ها رقم خواهیم زد.

کد خبر 7250

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار