پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
برگزاری نشست خبری اجلاسیه شهدای جزیره خارگ

نشست خبری برنامه اجلاسیه شهدای خارگ با حضور اصحاب رسانه ای خارگ در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله بافرماندهی سرهنگ حیاتی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خارگ آنلاین حمید اخگر فارسانی: نشست خبری برنامه اجلاسیه شهدای خارگ با حضور اصحاب رسانه ای خارگ در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله بافرماندهی سرهنگ حیاتی برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست ، سرهنگ حیاتی هدف از این جلسه را نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس برای جامعه و نسل جدید دانست. ایشان ذکر کرد: برای مقابله با جنگ نرم ، تقویت روحیه انقلابی ،ایثارگری ،ساده زیستی و آزادمردی نیاز به اشاعه فرهنگ شهدا درسطح جامعه میباشد، که خود شهدای گرانقدر  این خصایص را خلق کردند و الگوی خوبی برای جامعه به حساب می آیند.

وی افزود: ما دفاع مقدس را به عنوان یک دانشگاه می دانیم و تفکرات مدیریت جهادی را از آنها به ارث برده ایم و باید روحیه جهادی نشات گرفته از شهدا را درخود تقویت نماییم و یاد آنها را در دلها زنده نگه داریم و روحیه بسیجی را در سطح جامعه گسترش دهیم.

ایشان در ادامه ذکر کرد: در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب نباید نقش بی بدیل امام راحل (ره) را فراموش کنیم و بدانیم اگر ولایت مداری شهدای ما نبود هیچوقت انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت. و اگر بخواهیم از این فتنه ها و نقشه های دشمن سربلند بیرون بیاییم ولایت مداری خود را باید تقویت نماییم.

 

وی گفت: ما اجلاسیه را باید طوری اجرا کنیم که آثار و نتایج آن ماندگار باشد و نقش و جایگاه خارگ را برای نسل امروزی تبیین نماید.

ما نیز کارهای ماندگاری در سطح جزیره خارگ انجام داده ایم که از جمله ی آنها می توان به نصب تابلوهای شهدا در ورودی شهر اشاره کرد که یک اثر ماندگار به شمار می آیدو هدف بعد اینکه اگر شرکت های مستقر در خارگ با ما همکاری نمایند برای شهدای جزیره سردیس( تمثالی ازشهدای جزیره)  ایجاد نماییم. وامیدوارم که هر کاری برای شهدا در سطح جزیره انجام شود ماندگار باشد.

وی درادامه بیان نمود: در این اجلاسیه قصد داریم یک نمایشگاه با غرفه های متعدد ایجاد نماییم و فرهنگ شهدا را در آن به معرض دید همگان بگذاریم. و ان شالله در 18 دی ماه راس ساعت 9 صبح در محل دانشگاه آزاد واحد خارگ این اجلاسیه برگزار می گردد که از دو سخنران توانمند(سردار رزمجو: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر و سردار حاجی زاده :فرمانده نیروی هوافضای سپاه ) بهره خواهیم برد و مجری این برنامه آقای نظام اسلامی می باشد و مداح این برنامه حاج علیرضا پولاد در نظر گرفته شده است.

ایشان در پایان از زحمات امام جمعه خارگ و بخشدار ویژه و شرکت های نفتی که سهمی در ارائه فرهنگ شهدا داشتند تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 74

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار