پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
نماز دشمن شکن جمعه  این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی اقامه گردید.

نماز عبادی _ سیاسی جمعه این هفته مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی در مسجد ولیعصر عج اقامه گردید. 

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خارگ آنلاین حمید اخگر فارسانی:  نماز عبادی _ سیاسی جمعه  این هفته مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی در مسجد ولیعصر عج خارگ اقامه گردید.

خطیب نماز جمعه ابتدای خطبه های خود، اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در کنگره ی شهدای هرمزگان کرد و فرمود: تجلیل از شهدا کاری لازم و وظیفه ای بر عهده ی همه ی ماست؛ زیرا سیاست دشمن بر این منوال است که میخواهد نماد ها و ارزش های انقلاب را خصوصا جهاد وشهادت را به فراموشی سپارد و آنها را از اذعان مردم حذف نماید. 

 

ایشان افزود: ما باید نسبت به اشاعه فرهنگ شهدا اهتمام بورزیم و در مقابل سیاست های دشمن به معنای واقعی عمل ایستادگی کنیم. و بدانیم شهدا افتخارات ما هستند.

ایشان در ادامه ذکر کرد: جزیره مقاوم خارگ در زمان دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده و خون شهیدان زیادی در این جزیره ریخته شده است که لقب مشهد شهیدان به آن داده اند. 

ما نیز بنا داریم اجلاسیه شهدای خارگ را برگزار کنیم و با این کار یاد شهدا را زنده نگه داریم و کاری کنیم که اثر گذار باشد. 

وی افزود:  حماسه مردم کشور را در روز ۹ دی ماه که با حضور با بصیرت مردم شکل گرفت باید هرساله آن را زنده بداریم و پیرو راه ولایت باشیم. 

ایشان در مورد انتخابات نیز اشاره به این داشتند: با حضور حداکثری خودمان کسی انتخاب کنیم که مشکلات را بتواند حل نماید و در قانونگذاری موثر باشد. 

وی در پایان سخنان خود به ولادت حضرت زینب( سلام الله علیه) اشاره کرد و نقش این بانو را در زنده کردن پیروزی خون بر شمشیر و سکوت نکردن در مقابل ظلم و همراهی امام خود  برای مردم تبیین کرد و از زحمات تمام پرستاران خصوصا پرستاران جزیره خارگ تقدیر نمود.

کد خبر 80

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار