پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ بمناسبت آغاز هفته گرامیداشت قوه قضائیه

خارگ : ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن "هفته قوه قضاییه "را تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه جزیره خارگ ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت. دراین پیام آمده است .

 

هفتم تیر، یادآور شهادت مظلومانه دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و جمعی از مسئولان کشور در واقعه دردناک انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 است و در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قوه قضاییه نیز نامیده شده است. بی شک این قوه از ارکان مهم اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه و به عنوان ملجا‌ء و پناهگاه مردم در نظام اسلامی به شمار می رود و بر این اساس؛ هرگونه موفقیت آن، توفیقی برای کشور و ملت بزرگ ما محسوب می شود.

اینجانب با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر و نثار سلام و صلوات به ارواح بلند آنان، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی کارکنان این قوه در سراسر کشور مخصوصا ریاست محترم دادگستری جزیره خارک و همکاران گرامیشان تبریک می گویم و امیدوارم با مغتنم شمردن فرصت خدمتگزاری به مردم ولایی جزیره خارک و در استمرار آرمان های مقدس شهدا، برای ایفای رسالت خطیر دستگاه قضا بیش از پیش کوشا و موفق باشند.

کد خبر 8780

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار