سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
پیام تبریک هیئت امنا موکب عزیز زهرا (س)حسین(ع) به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم (ص)فاطمه زهرا(س)

خارگ:موکب عزیز زهرا(س) حسین (ع) دفتر موکب با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و روز مادر را محضر تمامی بانوان ایران اسلامی علی الخصوص زنان و مادران این جزیره  تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی موکب عزیز زهرا(س) حسین (ع) دفتر موکب با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و روز مادر را محضر تمامی بانوان ایران اسلامی علی الخصوص زنان و مادران این جزیره  تبریک و تهنیت گفت.

 در متن این پیام آمده است :

 

بسمه تعالی

 ۲۰جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت ، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) وروز زن و گرامیداشت سالروز تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) ، بهانه ای نیک شد تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان یکبار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود.
حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران ، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره خدایی و روش و راه بی منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص) ، این مهم را سرمشق خود سازند و به حجاب و عفاف اهمیت خاص داده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند و اینگونه دختران و زنان قابل تقدیر خواهند بود .
هیئت امنا موکب عزیز زهرا(س)حسین(ع) در پایان ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت زادروز ولادت حضرت فاطمه(س) ، روز زن و روز مادر و همچنین تولد بنیانگدار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام  خمینی(ره) ، به همه مسلمانان ، خاصه بانوان ، مادران و دختران شایسته جزیره خارگ  ، آرزومندیم همگان بتوانیم با سرمشق پذیری از ذات مقدس و الهی اهل بیت علیهم السلام در زندگی خود ، از این راه بس نورانی خارج نشویم .

 

هیئت امنا موکب عزیز زهرا حسین (ع)

کد خبر 967

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار