یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
رتبه نخست کشوری البرز در شور عاطفه‌ها
کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در جشن شور عاطفه‌ها بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد و البرز رتبه نخست کشوری را در این زمینه کسب کرد.

به گزارش خبرگزار مهر، محمد محمدی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اظهار کرد: جشن «شور عاطفه» در سال جاری و به دلیل شیوع کرونا که باعث تعطیلی مدارس شد، بیشتر با رویکرد تأمین تجهیزات هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به علت شرایط خاص، نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، تصریح کرد: امسال به جز لوازم‌التحریر، کیف و کفش و سعی کردیم با کمک خیرین و مردم تجهیزات آموزش غیرحضوری را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه اولویت فعالیت‌های تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در شور عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند است، خاطرنشان کرد: در این زمینه سعی شد تا در نخستین زمان ممکن کمک‌های نقدی خیرین را تبدیل به لوازم آموزش غیرحضوری تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: طی سال جاری در جشن شور عاطفه‌های استان البرز بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد.

بیش از ۸ هزار دانش‌آموز زیر چتر حمایتی کمیته امداد البرز

محمدی‌فرد با بیان اینکه ۲۳۰ مرکز نیکوکاری به طور مستقیم با کمیته امداد البرز برای انجام امور فرهنگی همکاری می‌کنند، گفت: با همکاری این مراکز توانستیم ۶۳۶ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه کنیم.

وی بیان کرد: با کمک خیرین بیش از ۸ هزار دانش‌آموز را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌ایم و به آنها خدمات‌رسانی می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با قدردانی از مراکز نیکوکاری البرز در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار متذکر شد: مردم و خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت اهدا کنند.

کد خبر 11631
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار