شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
نماز عبادی سیاسی جمعه در جزیره خارگ به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی اقامه گردید.

مورخ 98/10/20 در مسجد ولیعصر عج خارگ، نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین کمالی ، امام جمعه جزیره خارگ  اقامه گردید.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری خارگ آنلاین حمید اخگر: در نماز سیاسی عبادی این هفته امام جمعه خارگ موضوع خطبه های خود را در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام داشت  و فرمود: اگر سالها در مرو این شهید والامقام صحبت بشه کم است. ایشان شهید را مالک اشتر  مقام عظمای ولایت خطاب کرد و بیانات قبل از شهادت  این سردار دلها را ذکر نمود  و آنها را خواند.

شهید گرانقدر نوشته بود ، خدایا مرا به خود وامگذار و در همه ی کارها مواظب من باش و به من تقوا و ایمان بده. این نشاندهنده ی این است که شهید بزرگ همیشه خود را زیر سایه خداوند میدید و مواظب مقام های دنیوی بود.

 


ایشان افزود: اگر ما نیز دنیا را رها کنیم و به خدا عشق داشته باشیم یک حاج قاسم دیگر می شویم.
ایشان در ادامه بیانات خود، از دست اندرکاران اجرایی  اجلاسیه شهدای خارگ تقدیر نمودند و برگزاری آن را از برکت یاری شهدا دانستند.
کمالی نیز ،  اقدام شجاعانه و به موقع نیروهای هوافضای سپاه انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: این گوشه  ای از انتقام بوده که گرفته شده است. و اظهار داشتند: تمام این افتخارات و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل دسترنج پدر موشکی ایران ، شهید حسن تهرانی مقدم بوده است و ایشان آینده نگری بسیار خوبی داشتند.

 


ایشان در ادامه ، از عمل مجلس و نمایندگان که تروریست بودن امریکا را ادعا کردند تقدیر نمود.
کمالی در پایان خطبه ی خود از مردم ولایتمدار سراسر کشورمان  و دنیا به پاس حضور ۲۰ میلیونی در تشییع جنازه سردار شهید ، تشکر نمود و به خانواده های جانباختگان در مراسم کرمان تسلیت گفت .
وی در ادامه نیز ، به سردار اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران تبریک گفت؛ واز حضور مردم خارگ در مراسمات مختلف به منظور پاسداشت شهید سلیمانی قدردانی نمود.

کد خبر 293

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار