دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
ثبت نام ۷۰ درصد دانش آموزان پایه‌های ورودی در استان کرمان
کرمان - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان استان در پایه‌های اول، هفتم و دهم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس ضیا در نشست مشترک اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان در چهار مقوله اقدام، نظارت، آمار و اطلاعات و چالش‌ها در حال انجام و پیگیری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه تدبیر در تمامی مدارس دوره ابتدایی استان گفت: تهیه برنامه سالیانه فعالیت مدارس ابتدایی بر اساس فرم ارسالی ضروری است.

ضیا با تاکید بر اینکه زمان و نحوه‌ی ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی سطح عملکرد (نیاز به تلاش بیشتر) باید در شهریور ماه انجام شود، اظهار کرد: زمان شروع ارزشیابی از پنجم شهریور ماه بر اساس آئین نامه توصیفی (ماده ٧) آغاز می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بر تهیه و تدوین اطلس دسترسی دانش آموزان دوره ابتدایی به آموزش تا ابتدای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی اظهار کرد: بررسی دقیق مفاد اطلس «دانش آموزان آسیب پذیر»، در تکمیل و تدوین عملکرد مدرسه بسیار ضروری است و نقش مؤثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

کد خبر 31487
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار