دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
درآمد تلفن ثابت با هزینه های نگهداری آن در گلستان همخوانی ندارد
گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: درآمدها در بخش تلفن ثابت با هزینه ها همخوانی ندارد و باید این اختلاف فاحش جبران شود.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: شرایط کرونا نیاز به سرویس های مخابراتی را افزایش است و با توجه به اینکه فعالیت های مجازی شده نیاز به ارتباطات هم بالا رفته است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: در این راستا نیاز به اقدامات توسعه ای و نوسازی و بازسازی شبکه‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهر و روستا است.

وی گفت: مخابرات در سال ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و درآمد دولتی ندارد لذا باید هزینه های خود را از محل درآمدها تامین کند.

شهمرادی بیان کرد: در سال گذشته برخلاف سایر خدمات مانند آب، برق و گاز تغییری در تعرفه‌های مخابرات تلفن ثابت نداشتیم.

مدیر مخابرات منطقه گلستان عنوان کرد: در همین راستا شرکت مخابرات ایران طرحی را پیشنهاد داده که براساس آن مدل تعرفه‌گذاری تلفن ثابت تغییر خواهد کرد که این امر در شورای رقابت در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: درآمدها در بخش تلفن ثابت با هزینه ها همخوانی ندارد به عنوان مثال در گلستان به طور متوسط درآمد هر خط ثابت ماهیانه پنج هزار تومان است در صورتی که ماهیانه بیش از ۲۰ هزار تومان برای هر خط تلفن ثابت هزینه می شود.

شهمرادی با بیان اینکه باید این اختلاف فاحش جبران شود، عنوان کرد: درآمدی که از تغییر مدل تعرفه ها خواهیم داشت صرف توسعه شبکه‌های موجود و نوسازی و بازسازی به منظور ارتقاء کیفیت و ظرفیت سازی جدید خواهد شد.

کد خبر 35839
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار