جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند
بوشهر- مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: مردم استان بوشهر رشادت‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری هدف از تهاجم نظامی دشمن را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان خود را پیروز می‌دانستند ولی با رشادت دلاورمردان ایرانی ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه جنگ ادامه دارد و شکل آن تغییر کرده است اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند انقلاب اسلامی را از طریق تهاجم نرم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری دچار بحران و افکار و اندیشه جامعه اسلامی را مدیریت کنند.

امام جمعه بوشهر از اهداف دشمنان به تخریب هویت ملی و دینی اشاره کرد و افزود: ترور دانشمندان و شخصیت‌ها و ایجاد بحران در دانش هسته‌ای و هوا فضا از برنامه‌های دشمنان در این مسیر است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در دفاع از این نظام و انقلاب پیشتاز بوده است افزود: اگر دشمنان کوچک‌ترین تجاوزگری از طریق استان بوشهر به میهن اسلامی کنند خلیج فارس برای آنان گورستان می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان را یک رسالت مستمر دانست و بیان کرد: رزمندگان و پیشکسوتان باید همواره مورد تجلیل قرار بگیرند و در هفته دفاع مقدس به‌عنوان نماد، این آئین برگزار می‌شود.

در این آئین از ۱۷ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر با حضور گسترده خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر تجلیل شد.

کد خبر 50809
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار