شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
۲۱ مدرسه تخریبی شهرستان تنگستان نوسازی می شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مقدمات نوسازی ۲۱ مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان عنوان داشت: جایگاه‌های مدیریتی که در اختیار ما واگذار شده یک امانتی‌ست که از رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان و از خودگذشتگی به ما واگذار شده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در هفته دولت قریب به یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان پروژه داشتیم و در این یک سال گذشته در برخی از حوزه‌ها نسبت به گذشته با آماری چند برابری مواجه بودیم.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه برای تجهیز و توسعه بیمارستان اهرم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین درسی که از هفته دفاع می‌توان گرفت، روحیه بسیجی است که اگر ما از این روحیه بسیجی الگو بگیریم، می‌توانیم بیشتر در خدمت مردم بوده و مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

لطفی افزود: حضور مسؤلین در هفته دفاع باید چشمگیر باشد، مسؤلین در این هفته از خانواده شهدا سرکشی و زیارت کنند، چون ما به این دیدار با ایشان نیاز داریم.

فرماندار تنگستان یادآور شد: وضعیت سخت‌افزاری و مدارس تخریبی آموزش و پرورش شهرستان با کمبودهایی مواجه هست که در سال اول دولت زمینه‌ای فراهم شده و برخی مدارس نوسازی شده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین مقدمات نوسازی ۲۱ مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

وی بیان کرد: ساختمان اداری آموزش و پرورش نیز در حال ساخت و تکمیل است.

لطفی خاطرنشان کرد: نمازخانه مدارس نیز مورد توجه و تاکید مدیران آموزش و پرورش باشد و زمینه‌ای ایجاد شود تا نماز جماعت در مدارس برپا شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: فوت خانم مهسا امینی و تحریف‌سازی که برخی افراد معاند و جاهل دارند، هر روز دارد واقعیت ماجرا تحریف می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه هم در سال گذشته و هم امسال از محل ارزش افزوده، تملک دارایی و سفر رئیس جمهور و محل منابع نفت، اعتبارات خوبی در شهرستان جذب شد و پروژه‌های خوبی تکمیل و یا آغازشده است.

کد خبر 51064
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار