شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
هوشیاری مردم نقشه و فتنه‌های دشمن را خنثی کرد
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه و فتنه‌های دشمن همچون گذشت یکی پس از دیگر خنثی و از بین رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از نیروی انتظامی در پایگاه مقاومت خاتم الانبیا باغک جنوبی ضمن تبریک هفته وحدت و نیروی انتظامی عنوان داشت: مجموعه امنیتی که جبهه حق و هم جبهه باطل از روز اولی که خداوند این عالم خلق کرده همه این تقابل‌ها تا به امروز بوده است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: اگر در یک برهه به لحاظ اینکه هیچ مشکلی نیست این غفلت و ابتدای ضربت خورد است، لذا تأمین امنیت مدام نیاز جامعه و کشور است.

امام جمعه افزود: مجموعه انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما شهید می‌دهند اما کسانی دیگر دم از آزادی و مدافع حجاب و زن می‌زنند و آموزش ساخت کوکتل مولوتف می‌دهند، این دو گانگی غرب در برخورد با تروریست نشان از همراهی آنها با تروریست است.

وی بیان کرد: با تاکید عمار گونه باید در بین فرزندان و خانواده و اقارب در خصوص هجمه‌های دشمن علیه کشور اسلامی روشنگری لازم انجام دهیم.

پهلو زاده با اشاره به فتنه‌های گذشت علیه ایران اسلامی ادامه داد: با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه و فتنه‌های دشمن همچون گذشت یکی پس از دیگر خنثی و از بین رفت.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: باید در مقابل دشمن با تمام توان ایستاد و اجازه نفوذ، تحریف، تخریب و امورات دیگر به دشمن نداد.

کد خبر 51314
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار