جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فضاهای آموزشی در استان بوشهر تقویت شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزشی، گفت: تعداد بالای مدارس تخریبی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: سوادآموزی قدم آغازین رشد فزاینده پیشرفت و تولید نیروی انسانی توانمند است.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری مناسب بر آموزش و پرورش و توسعه سوادآموزی در سطح عمیق اضافه کرد: باید کاری کنیم که آموزش و پرورش استان الگو و تعیین کننده برای کل کشور باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: اگر می‌خواهیم استانی قوی، پیشرفته و کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید به آموزش و پرورش خیلی بیشتر از اینها توجه کنیم و شاهد گسترش دانش در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه تعداد بالای مدارس تخریبی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه و تمدن آفرینی باید زیرساخت‌های آموزشی توسعه یافته و بهترین مدارس ساخته شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: علاوه بر ساخت مدارس جدید و نوسازی مدارس تخریبی استان، باید مدارس نیروگاه اتمی، مدارس نفت، مدارس گاز و پتروشیمی و… نیز در استان بوشهر ساخته شود.

وی تاکید کرد: باید در استان بوشهر زمینه رشد دانشمندان فراهم شود و این کار با حمایت ویژه از آموزش و پرورش محقق می‌شود و زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در شهرها و روستاهای استان وجود دارد گفت: باید زمینه رشد این استعدادها در استان فراهم شود و حمایت لازم از این استعدادها صورت گیرد.

کد خبر 51490
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار