شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کمبودهای دارویی و درمانی در دشتستان رفع شود
بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: انتظار می‌رود با تلاش و پیگیری مسئولان، کمبودهای دارویی و درمانی در دشتستان رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی بین رشد اقتصاد و میزان صادرات کشور وجود دارد و باید حمایت ویژه‌ای از صادرات صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نظریه پردازان اقتصاد بین‌الملل با اعتقاد به نقش تجارت در رشد و توسعه اقتصادی از آن به عنوان موتور رشد نام می‌برند. در دولت سیزدهم اقدامات مؤثری برای توسعه صادرات غیرنفتی آغاز شده و توجه خاصی به این بخش معطوف است.

امام جمعه دشتستان تاکید کرد: دولت آقای رئیسی با این راهبرد حیاتی به سمت کاهش وابستگی کشور به نفت خام و گاز رفته و رشد اقتصادی بدون تکیه بر نفت را دنبال و پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به راهبردهای جبهه انقلاب در جنگ نرم بیان کرد: شناخت ماهیت جنگ نرم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. جنگ نرم خیلی خطرناک‌تر از جنگ سخت است. در جنگ سخت جسم‌ها به خاک و خون کشیده می‌شود ولی روح‌ها پرواز می‌کنند و می‌روند به بهشت اما در جنگ نرم اگر خدای نکرده دشمن غلبه کند، جسم‌ها سالم می‌مانند ولی روح‌ها می‌روند به قعر جهنم.

مصلح شناخت نقشه دشمن در عرصه جنگ نرم را مهم دانست و ادامه داد: امروز هزاران توپخانه دروغ پردازی مشغول شلیک به این ملت هستند. در فضای مجازی مواظب شلیک توپخانه دشمن باشید و خواستان باشد که دشمن از این فضا علیه هویت شما، موجودیت شما، نظام شما و انقلاب شما استفاده نکند.

وی تاکید کرد: آمارهای بی‌پایه می‌دهند، دروغ می‌گویند و چهره‌های مورد قبول مردم را تخریب می‌کنند و هدفشان این است که مردم را ناامید کنند و اعتماد به نفس مردم را بگیرند و آینده را تاریک نشان دهد.

امام جمعه دشتستان یکی دیگر از راهبردهای مقابله با جنگ نرم دشمن را رهبری عنوان کرد و ادامه داد: عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌خواهد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به تواصی به حق و صبر نیاز داریم که به معنی پایداری، ایستادگی، خسته‌نشدن و در بن بست قرار نگرفتن است.

مصلح با اشاره به منویات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان اضافه کرد: نخبگان دانشگاهی موجب آبروی ایران اسلامی هستند و دانشگاه بزرگترین مانع سلطه استکبار است؛ دانشگاهی که سطح علمی کشور را بالا می‌برد در حقیقت مانع سلطه می‌شود.

وی با اشاره به انتقاد برخی از شهروندان از کمبود سم شست‌وشو و سرم تزریقی و آنتی‌بیوتیک در سطح این شهرستان خواستار تلاش مسئولان برای تأمین نیازهای دارویی و درمانی مردم شد.

کد خبر 51636
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار