یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
روز قدس تجلی باشکوه همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین است
گناوه- فرماندار گناوه گفت: روز قدس، روز حیات اسلام ،تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش رهبری که «دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ماست» اظهار داشت: روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: روز جهانی قدس روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف را نویدی دوباره می بخشد.

وی گفت: این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ‌های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می‌سازد.

صفری با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام علی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار در ماه پرفضیلت رمضان بیان کرد: از آحاد مردم شریف، ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان گناوه دعوت می‌کنم بار دیگر همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا، حضور و صلابت خویش را به نمایش بگذارند تا هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین محقق شود.

فرماندار گناوه از همه اقشار، اصناف، گروه‌ها و فعالان فضای مجازی، فرهنگیان، هیئت‌های مذهبی و ورزشی، تشکل‌ها و انجمن ای دانش آموزی، دانشجویی و سمن‌ها خواست تا با صدور بیانیه آحاد مردم را برای حضور هر چه باشکوه‌تر در این راهپیمایی دعوت کنند.

کد خبر 56952
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار