شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
مراسم بزرگداشت شهدای غیرت در ۳۵۰ مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای غیرت در ۳۵۰ مسجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقابل تمدنی با فرهنگ منحط لیبرالی و نقشه‌های شوم دشمن در ضربه به اسلام عزیز و نه فقط ضربه به حجاب، در واقع تمام دسیسه‌ها و خطوات دشمن را نمایان می‌کند.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: دشمن در سیر حرکتی باطل خود از مسیرهای گوناگون جهت ضربه زدن به پیکره این خیمه از هیچ تلاشی دریغی نکرده و نخواهد کرد و این نشان می‌دهد اینها فقط به فکر برداشتن روسری از سر زنان نیستند؛ بلکه مقدمه‌ای جهت از بین بردن پیکره اصلی نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ۳۵۰ مسجد دارای امام جماعت در سطح استان در حرکتی هماهنگ و منسجم پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت شهدای غیرت این حرکت شوم دشمن را تبیین و روشنگری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده محور محتوایی این بزرگداشت را تبیین اهداف و نقشه‌های دشمن در تغییر سبک زندگی اسلامی جهت استعمارگری و سلطه خود بر کشورهای اسلامی و باز پرداختن به مسئله غیرت و تأثیرات عفت و پاکدامنی در جامعه و تشریح نگاه غرب به زن در مقایسه نگاه تمدنی اسلام به زن عنوان کرد.

کد خبر 57604
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار