یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان برگزار شد
بوشهر- همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و دانشجویان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاد دانشگاه فرهنگ و هنر بوشهر چهارشنبه‌شب در این همایش به نکاتی علمی و تحلیلی پیرامون خصوصیات رسانه‌ها و روابط عمومی‌های توجیه‌گر و تحلیل‌گر پرداخت و اظهار کرد: رسانه و روابط‌عمومی تحلیل‌گر می‌تواند بهترین پیشنهادهای راهبردی و کاربردی دانش‌بنیان را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران سازمانی خود ارائه کند.

علیرضا یزاف اضافه کرد: اگر ارکان باتجربه و کارشناسان زبده درون ساختاری به شیوه کارآمد به بیان تحلیل و ارائه راهبردهای دانش‌بنیان اقدام کنند سهم بسیاری در رونق سیستم تشکیلاتی و بهره‌وری خواهند داشت.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر در ادامه تکنیک توجیه‌گری را بدترین آفت و معضل در سیستم اداری و سازمانی برشمرد و افزود: روابط‌عمومی یک سازمان و رسانه یک مجموعه زمانی نقش کارآمدی و خدمت‌رسانی دارد که سیستم سازمانی خود را در برابر چالش‌های گوناگون و هر گونه تنش با استفاده از ابزار مذاکره هوشمندانه و قدرت پیش‌بینی و تحلیل‌گری علمی مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و دانش‌بنیان کند.

همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان از سوی دانشجویان رشته روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر استان بوشهر به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و فعالان رسانه‌ای در این دانشگاه برگزار شد.

در پایان این همایش علمی، از صاحبان مقالات برتر و دانشجویان ممتاز رشته روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر تجلیل شد.

کد خبر 58046
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار