دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی عادلانه اجرا شود
بوشهر- نماینده جنوب استان بوشهر بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر دوشنبه جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار با وزیر نفت با تشریح شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه و نقش مردم در امنیت پایدار بر اجرای صحیح و عادلانه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، کنگان، جم و دیّر تأکید شد.

وی افزود: مردم چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیّر نقش مهمی در ایجاد امنیت صنایع و موفقیت وزارت نفت در اجرای پروژه‌های اقتصادی دارند و همواره با نجابت مثال‌زدنی خود و ولایت‌مداری و وطن‌دوستی‌شان مانع هرگونه سوء‌استفاده دشمن برای ایجاد مانع در برابر سیاست‌های اقتصادی کشور شده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حق این مردم شریف بسیار بیشتر از آن است که تاکنون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است و نباید شاهد مشکلات آموزشی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و به‌ویژه بیکاری در این مناطق باشیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس از اراده وزیر در تحقق کامل مسئولیت‌های اجتماعی و رویکرد جدید وزارت نفت برای مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس هم قدردانی کرد و گفت: این رویکرد جدید و متمرکز شدن مسئولیت‌های اجتماعی همان وعده رئیس‌جمهور در سفر به بوشهر و عسلویه است که هم‌اکنون شاهد تحقق آن هستیم و از این بابت از «آیت‌الله رئیسی» و «مهندس اوجی» تشکر می‌کنم.

کد خبر 60473
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار