چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 15 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است
بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران برای ابراز ارادت و محبت به ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است که در آن می‌توان برای زمینه سازی ظهور تمرین، وحدت و همدلی داشت.

وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور تنها یک امر قلبی نیست اذعان کرد: شایسته است شیعه‌ای که قلبا تسلیم امر امامت است ضمن اطاعت از آن، نسبت به دشمنان ایشان هم بیزاری داشته باشد و برای یاری امام خود، آماده جهاد باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر اربعین را نشان از یک اعجاز خداوندی دانست و تصریح کرد: اربعین تشکیل جبهه‌ای از نور و صف بندی آنان برای نابودی نظام استکبار و سپس زمینه سازی برای تمدن وعده داده شده خداوندی در آخرالزمان است.

وی افزود: اربعین صحنه عملی است که خداوند پیشاروی بشریت قرار داده تا به بهترین الگوها و سبک زندگی در راستای تقویت ایمان، باورهای دینی و اصلاح و ارتقای صفات اخلاقی و رفتاری دست یابند.

کد خبر 61844
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار