جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پایگاه دریایی سپاه خارگ به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

خارگ:پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پایگاه دریایی سپاه خارگ به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی پایگاه دریایی سپاه خارگ حجت الاسلام والمسلمین الهیان نماینده ولی فقیه سپاه دریایی خارگ طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت .

 

در متن این پیام آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 یا ایتها النفس المطمئنة
ارجعي إلي ربك راضية مرضية
السلام عليك يا أم أبيها يا فاطمة الزهراء يا ام الحسن والحسين يا بنت نبي الله و زوجة ولي الله ويا ام الأئمة النجباء

انسان در برابر عظمت و بزرگی برخی انسان ها که بخواهد سخن و کلامی بیان کند کلمه کم می آورد و زبان قاصر از بیان اوصاف و ویژگی ها و شایستگی های آنهاست.
یکی از این افراد که تا ابد بر تارک تاریخ می درخشد و همگان از انوار قدسیه او بهره‌مند می‌شوند بانوی دوعالم و سیدة نساء العالمين زهرای اطهر سلام الله علیهاست که به اعتراف فریقین تشیع و تسنن در روایاتی صحیح و منقول، ایشان همواره مورد لطف و عنایت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم بوده است.
زندگی سراسر نور صدیقه طاهره پر از الگو برای استفاده در زندگی ماست از نقش دختر بودن از حیث همسر بودن از نظر مادر بودن که نمونه آن تربیت فرزندان گرانقدر و بزرگی مانند حسنین و زینبین علیهم السلام است که تا همیشه تاریخ الگوی آزادمردان عالمند.
همانطور که فرزند برومندشان حضرت بقية الله الأعظم أرواحنا و أرواح العالمين له الفداء می فرماید: (و فی ابنة رسول اللّه لي أسوة حسنة) يقيناً آن حضرت در دفاع از حریم ولایت و امامت برای امروز ما هم الگویی واضح و روشن است.
از آنجا که حضرات معصومین علیهم السلام به عنوان حجت های الهی در بین خلق و هادیان انسان به سوی خداوند متعال هستند در بین اهل بیت علیهم السلام هم حجتشان مشخص گردیده است و  همانگونه که امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند : ما اهل بیت حجت خداوند بر شماییم و مادرمان زهرای مرضیه سلام الله علیها حجت خدا بر ماست.
و عرضه مى داريم:
 یا فاطمة الزهراء يا بنت محمد يا قرة عين الرسول يا سيدتنا و مولاتنا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بك إلي الله و قدمناك بين يدي حاجاتنا یا وجيهة عند الله اشفعي لنا عند الله.

حقیر کمترین این مصیبت بزرگ و داغ سنگین را به محضر صاحب عزا و داغدار حقیقی امام عصر یوسف زهرا عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقشان مقام عظمای ولایت و رهبری و همه شیفتگان و ارادتمندان و محبان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند جل و اعلی بحق این بانوی دو سرا تداوم حضور و ثبات قدم در مسیر ترسیم شده اهل بیت نبی مکرم اسلام علیهم السلام را برای همگان خواستارم. ایمان الهیان

کد خبر 654

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار