دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت روز خبرنگار

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی،17مرداد،روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبر گزاری خارگ  آنلاین :و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ حجت الاسلام والمسلمین منصور نژادبا صدور پیامی،17مرداد،روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

 

خبرنگاران که قلم آنها روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است جایگاهی رفیع خواهند داشت زیرا همچون رسولان صدیق الهی که وظیفه خبررسانی درگاه باری  تعالی را بر دوش می کشیدند خبرنگاران نیز روشنگران حق و حقیقت هستند.
 روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
امروز، رشد و توسعه فرهنگی هر جامعه ای، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است؛ آنانی که بدون هیچ چشم داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت دیرینه خویش قرار داده اند و از این حیث آثار نیک فعالیتشان همواره جاودان خواهد ماند. هفدهم مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است ، فرصت مغتنمی است تا از زحمات آنانی که شبانه روز در عرصه خبر و اطلاع رسانی که حاصل آن پاسخگویی مسئولان و مدیران و رضایت مندی مردم و جامعه است ، تجلیل بعمل آید.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار بویژه خبرنگاران سختکوش جزیره مقاوم خارگ ، آرزوی موفقیت و سربلندی در امور را برای این عزیزان از پروردگار متعال خواستارم

کد خبر 10314

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار