دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تهیه طرح گردشگری جزایر خارگ و خارگو /  لزوم حمایت از اقامت گاه های خصوصی

خارگ : معاون گردشگری وسرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی وصنایع دستی استان بوشهر گفت : بنا به  تاکید مدیر کل محترم یکی از برنامه های مهم گردشگری باتوجه به موقعیت جزایر زیبای خارگ و خارگو تهیه یک برنامه و طرح گردشگری ویژه برای جزیره خارگ و خارگو ست.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین از جزیره خارگ ، سکینه سالاری در بازدید از جزیره خارگ با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه های کشور- استان و جزیره خارک اظهار داشت :  خبرنگاران زبان گویای عملکرد ما و خواسته های مردم هستند که امیدواریم همچنان در راه این  رسالت مهم و حساس گام برداردن و  و موفق باشند .


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر افزود:  جهت تهیه طرح گردشگری برای جزایر خارگ و خارگو لازم بود بیش زمینه مذاکره ای  با مسئولین  نفتی را داشته باشیم و همچنین از تجربیات سپاه برای راه اندازی تورهای راهیان نور به جزایر خارگ و خارگو برای سفرهای گردشگری به این جزایرخاص و زیبا استفاده کنیم  تا بتوانیم یک هماهنگی برای ورود گردشگر  داشته باشیم به این جزیره بعمل آوریم.

 

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر  اظهار داشت: در راستای هماهنگی یه عمل آمده  در این نشست  مقرر شد جلسه ای به نمایندگی از مسئولین حوزه نفت - اداره کل میراث و  معاون سیاسی امنیتی استان بوشهر  برگزار شود تا در صورت امکان مقدمات ورود و برناامه ریزی برای رونق گردشگری را برنامه ریزی کنیم ، و شاهد رونق تاسیسات گردشگری در اینجا باشیم و بیشتر و بهتربتوانیم این  جزیره بسیار زیبا و کهن را معرفی کنیم.

 

سالاری افزود : یکی از موارد مورد بحث  در این نشست حضور و کمک به گروه‌های آیینی در نمایشگاه بین‌المللی تهران  بود که هر ساله در مکان نمایشگاه بین المللی برگزار میگردد که البته سال قبل مصادف شد با بحث و کرونا هماهنگی لازم بعمل نیامد  .ان شالله  برای بسا کرونا مقرر شد که اقدامات لازم برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری  وصنایع وابسته بعمل آید و شاهد حضور فعال فعالین عرصه گردشگری جزیره خارگ به ویژه در معرفی مراسم های آئینی نظیر لیوا و ... باشیم.

سالاری در ادامه بیان داشت : ما حاضریم فضای اختصاصی برای حوزه صنعت نفت خارگ در نمایشگاه ایجاد کنیم تا به بهترین وجه  جاذبه های گردشگری را در غرفه های ای که  برای خودشان اختصاص داده به نمایش بگدارند .


سالاری در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد هتل و اقامت گاههای  ما در جزیره خارگ بوده و شاید با استاندار های لازم هم در برخی موارد فاصله داشته باشند که طی بازدیدی که از یکی از مجموعه های اقامتی بعمل آمد جهت ارتقاء کیفیت خدمات و استاندارد ها تاکیدات لازم انجام شد و برای رونق بخشیدن به این تقاضامندیم که مقام عالی دولت در جزیره، بخشدار محترم همکاری و تاکیدات لازم جهت حمایت شرکت های و ادارت جزیره از بخش خصوصی و اتخاذ تدابیری برای استفاده بیشتر از تاسیسات اقامتی ایجاد شده در خارک  بعمل آورند و ما نیز از همه ظرفیت های و راهکارهای جهت کمک به این موضوع استفاده خواهیم کرد و در نهایت زمینه‌های توسعه بیشتر و انگیزه های بیشتری برای ایجاد اقامتگاه ها را خواهیم داشت و در برنامه های توسعه ای جزیره نیز برنامه ریزی بهترخواهیم نمود.

کد خبر 10326

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار