دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
افزایش تراکم ابر در آسمان استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می‌شود
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر در آسمان استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده ارتفاع موج و تلاطم دریا به طور نسبی افزایش می یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر روز پنجشنبه وزش جریانات جنوبی و جنوب شرقی بر ری خلیج فارس آغاز شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از پنجشنبه شب و طی روز جمعه در مناطق شمال غرب و غرب خلیج فارس و همچنین مناطق دور از سواحل شمالی استان بر سرعت وزش این جریانات افزوده شود و در پی آن ارتفاع موج و تلاطم دریا نیز در این نواحی به طور نسبی افزایش یابد.

مساعدی، منطقه اثر این سیستم را سواحل غربی و شمال غربی خلیج فارس و مناطق فرا ساحل شمالی استان عنوان کرد و افزود: شاهد افزایش نسبی و موقت ارتفاع موج در مناطق اثر و افزایش ارتفاع موج بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود از روز جمعه بر تراکم ابرها در آسمان استان افزوده شود.

وی گفت: توصیه می‌شود در روز جمعه در مناطق غرب و شمال غرب خلیج فارس و سواحل شمالی خلیج فارس ترددهای دریایی با احتیاط عمل بیشتری صورت گیرد و دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.

کد خبر 11008
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار