دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
مرغ کیلویی ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود

بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از روند نزولی قیمت مرغ در این استان خبر داد و گفت: حداکثر قیمت عرضه ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها بر این است که قیمت مرغ گرم در استان بوشهر روند کاهشی داشته باشد.

وی بابیان اینکه در هفته گذشته تا مرز ۳۶ هزار تومان نیز رسید گفت: نرخ مرغ زنده هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان است که اکنون در کشتارگاه پس از افت ۲۵ درصدی وزن با نرخ هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان بیرون می‌آید.

جمالی گفت: عرضه‌کنندگان بسته به امکانات و توان رقابتی مرغ را با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به عرضه می‌کنند.

وی یادآور شد: اکنون قیمت مرغ در استان بوشهر جز استان‏‌های با نرخ متعادل و پایین است و باهدف تعادل بیشتر بازار، مرغ منجمد نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌‏های منتخب از جمله تعاونی‌های کارکنان دولت عرضه می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: بررسی موضوع افزایش قیمت پای مرغ نیز دستور کار قرارگرفته تا در صورت مشاهده تخلف با عاملان آن برخورد شود.

کد خبر 12288

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار