دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۱۰۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۳۵ بیمار
اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر دو هزار و ۷۱۹ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده یک هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از بیماران جدید شناسایی شده در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۶ نفر بستری شده‌اند، ابراز داشت: در این بازه زمانی ۱۹۶ بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد ۳۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۳۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون تست ۲۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

کد خبر 12544
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار