یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
استان مرکزی در کمک به آسیب‌دیدگان بیماران کرونا خوش درخشید
اراک-- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان بیماران کرونا در استان مرکزی خوش درخشید و جای تقدر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کمک به آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا با توفیقات خوبی همراه است و استان در کنار کمک‌های مومنانه در کنترل ویروس کرونا خوش درخشید.

وی افزود: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هم حدود یک ماه گذشته در منطقه گردشگری تالاب میقان اراک مشاهده شد که با اقدامات و تدابیر به موقع توسط نهادهای مرتبط تاکنون به خوبی کنترل شده و این بیماری خوشبختانه به مرغداری‌های صنعتی و سنتی استان تاکنون سرایت نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت‌های ویژه در راستای مقابله با این بیماری جدی گرفته شود بیان کرد: کوچک‌ترین سهل انگاری در این راستا می‌تواند خسارات سنگین را در شرایط کنونی بر پیکر اقتصاد وارد کند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان برای تحقق جهش تولید وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای مهم اقتصاد تولید ملی است که سالهاست مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا گره‌ها و گلو گلوگاه‌های بسته شده در مسیر تولید و توسعه اقتصاد باز شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: وجود ما در دنیا امانت است. چه بخواهیم و چه نخواهیم سرانجام با فرا رسیدن مرگ باید در پیشگاه خدا حاضر شویم و کارنامه ما هم دست ما است.

وی ادامه داد: در این دنیا داریم کارنامه عمرمان را تنظیم وتدوین می‌کنیم. دنیا خوب است به شرط اینکه عبور برای پل آخرت باشد. دنیا و پست و مقام خوب است به شرط اینکه برای خدمت به مردم استفاده کنیم. مسئولیت خوب است به شرط اینکه از مسئولیت برای پاسداری از خون شهدا و کرامت و عدالت انسان‌ها بهره برداری کنیم. در غیر این صورت هیچ است. خوشا به احوال کسانی که در این دنیا قدر خودشان را می‌دانند و در هر شرایط خود را وقف خدمت به مردم و پاسداری از خون شهدا می‌کنند.

کد خبر 12990
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار