چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۱۵۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان در گناوه توزیع شد
گناوه- در ادامه کمک‌های مومنانه و در راستای اجرای طرح شهید سردارقاسم سلیمانی، هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه ظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای این برنامه اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه و در راستای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گرم یک کیلویی جمعاً به مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم و به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: این کمک‌ها با محوریت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیریه‌های شهرستان توزیع خواهد شد و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا که پیش از این شناسایی شده‌اند قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از همه خیرین و دست اندر کاران این برنامه گفت: این بسته‌های گوشت از سوی تهیه کننده برنامه سمت خدا که در شبکه ۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی هر روز پخش می‌شود برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: همچنین امروز یک بسته بهداشتی حمایتی شامل حدود ۷۰۰ دست لباس گان کشدار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال مورد نیاز کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه تهیه شده است و در اختیار رئیس این بیمارستان قرار گرفت.

حجت الاسلام رکنی با تقدیر از همراهی و همکاری خیرین و مردم شهرستان در کمک به نیازمندان یادآور شد: مردم متدین و ولایتمدار شهرستان گناوه از بدو شیوع کرونا در کنار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا بوده‌اند و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده‌اند و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

فرماندار گناوه در حاشیه اجرای این برنامه گفت: با اجرای طرح جامع هوشمند از اول آذر ماه در سراسر کشور، چندین طرح در قالب آن در سراسر کشور پیش بینی شد.

غلامرضا مهرجو افزود: اولین طرح کنترل و ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد بود که از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان گناوه نیز عملیاتی شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های ذیل اجرای این طرح، اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در سه بخش خود مراقبتی، حمایتی و تشدید نظارت‌ها به فرماندهی عملیاتی بسیج سپاه اجرایی شده است.

وی یادآور شد: طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان گناوه با همکاری و همراهی خوب و مؤثر همه دست اندر کاران و به ویژه امام جمعه گناوه که هم در اجرای پروتکل‌ها و هم در جذب و جلب خیرین برای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و کمک به افراد نیازمند پیشگام و همکاری مؤثر دارند در حال اجرا است.

مهرجو خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌های گوشت اهدایی در قالب اهدا کمک‌های معیشتی و حمایتی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا نیز با پیگیری‌های مؤثر امام جمعه گناوه و در راستای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در شهرستان گناوه انجام شده است و امروز توزیع شد.

فرماندار گناوه از همراهی و همکاری بسیار خوب مردم شهرستان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و هماهنگی بین مسئولان، دستگاه‌های مختلف و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 13060
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار