دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
امهال حق بیمه کارفرمایان کرمانشاهی مشاغل آسیب دیده از کرونا
کرمانشاه- مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تأمین اجتماعی در راستای کمک به واحدهای تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا اقدام به استمهال حق بیمه کارفرمایان کرده است.

ایمان بیوس صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تأمین اجتماعی در راستای کمک به اشتغال و جلوگیری از رکود و تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا اقدام به امهال حق بیمه کارفرمایان در ماه‌های آذر و دی ۱۳۹۹ تا حداکثر ۲۰ درصد کرده است.

وی افزود: کارفرمایان می‌توانند با ارسال لیست بیمه و پرداخت حداقل ۱۰ درصد حق بیمه متعلقه کارفرمایان با رعایت مهلت مقرر قانونی ماده ۳۹ قانون تأمین اجتماعی از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: کارفرمایان می‌توانند باقی مانده حق بیمه آذر و دی ماه را تا پایان اسفند ۱۳۹۹ و کارگاه‌های دارای معافیت تا فروردین ۱۴۰۰ پرداخت کنند.

بیوس تصریح کرد: در صورت تقسیط بدهی باید حق بیمه تا پایان خرداد سال ۱۴۰۰ به طور کامل تسویه شود.

وی با اشاره به لیست مشاغل تاکید کرد: مراکز آموزشی و فرهنگی و هنری و رسانه‌ای، مراکز تفریحی و ورزشی و گردشگری، شرکت‌های حمل و نقل مسافر بری برون شهری، تالارها و مراکز پذیرایی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز عرضه انواع پوشاک و لوازم خانگی، آتلیه‌های عکاسی و نمایشگاه‌های تجاری، مراکز فروش گیاهان و ماهیان زینتی، مراکز عرضه صنایع دستی، لوازم تحریر و اسباب بازی فروشی‌ها، فرش و موکت، جز طرح استمهال حق بیمه سهم کارفرما هستند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارفرمایان می‌توانند برای ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیکی eserviaes در قسمت منوی کارفرمایان، خدمات نام نویسی کارفرمایان و درخواست امهال حق بیمه کارفرمایان را انتخاب کنند.

کد خبر 13568
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار