پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
محدودیت‌های شبانه و تردد بین شهری در رفسنجان برقرار است
رفسنجان - رئیس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: محدودیت‌های شبانه و تردد بین شهری همچنان در رفسنجان برقرار است.

مجید فصیحی هرندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و همچنان تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

فرماندار رفسنجان افزود: همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه نارنجی ممنوع است که این وضعیت شامل حال رفسنجان نیز می‌شود.

فصیحی هرندی اظهار کرد: این طرح تا اطلاع بعدی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، تصریح کرد: به اطلاع همشهریان و هیئت‌های مذهبی و مداحان و وعاظ و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهرستان رفسنجان می‌رساند که برگزاری هر گونه مراسم عزاداری را با سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگ کنند تا خدای ناکرده سلامتی محبان و شیفتگان بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به خطر نیفتد.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: به پیروی از سیره رهبر معظم انقلاب بر همگان فرض است، همانند گذشته محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی که توسط ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اعلام گردیده است و نظارت آن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است احترام گذشته و رعایت شود.

کد خبر 14375
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار