چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
۳۰۲۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس جان باختند
شیراز - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی یک روز گذشته ۹ مبتلای دیگر به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و در کل 3 هزار و 20 نفر در فارس جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر روح الله حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین وضعیت کرونا ویروس در فارس، از بررسی ۵۵۲ هزار و ۱۰۰ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۱۶۱ هزار و ۶۳۸ بیمار به کرونا ویروس در فارس به اثبات رسیده است.

او با ابراز تأسف جان باختن ۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۳ هزار و ۲۰ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اضافه کرد: تاکنون ۱۵۷ هزار و ۲۱۴ بیمار کووید ۱۹ نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از ایزوله خانگی خانگی خارج شده‌اند.

او ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، ۶۵۰ بیمار مشکوک و دارای علامت در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

دکتر حسینی از مردم خواست با حساسیت و دقت مضاعف در رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، همکاری بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند تا شاهد کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ و موارد بستری در بیمارستان‌ها باشیم.

کد خبر 14631
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار